Zwroty i reklamacje

Zakupiłeś produkt w naszym sklepie, ale z jakiegoś powodu chcesz go zwrócić? Oczywiście - jako Klient i konsument masz do tego pełne prawo. Możesz to zrobić bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od momentu odbioru przesyłki.

ZWROT TOWARU
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

Pamiętaj, że produkty, które chcesz zwrócić, nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania 
i muszą zostać odesłane w stanie nienaruszonym, wraz z oryginalnymi metkami. 

Adres do wysyłki:
Mariusz Szeląg MOVE 2014
ul. Gaik 66
31-338 Kraków

Wzór formularza zwrotu:
KLIKNIJ TUTAJ

Ważne:

  • Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę
  • Paczki kierowane do nas za pobraniem nie będą odbierane

. . . . . 


Gdyby okazało się, że z nasz produkt jest wadliwy, przysługuje Ci prawo do reklamacji. 

SKŁADANIE REKLAMACJI
W celu złożenia reklamacji, prześlij nam na adres: kontakt@sharppack.pl formularz reklamacji, którego wzór znajduje się poniżej. Prosimy, dołącz zdjęcia obrazujące usterkę. Możesz również przesłać produkt bezpośrednio na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem. 

Wzór formularza zwrotu:
KLIKNIJ TUTAJ

Adres do wysyłki:
Mariusz Szeląg MOVE 2014
ul. Gaik 66
31-338 Kraków

Ważne:

  • Prosimy, pamiętaj, żeby w razie przesyłki, produkt odesłać do nas czysty

 


 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl